طرح درس روزانه بر اساس برنامه درس ملی درس بدن ما کتاب علوم پایه چهارم عنوان درس : تاریخ اجرا : طرح درس شماره : مشخصات کلی مدرس
0
9k
بسم الله الرحمن الرحيم
فرمت فايل دانلودي بصورت wordميباشد با قابليت بازشدن بر روي تمامي دستگاها
تعدادصفحات فايل
سپاس از حسن خريد و بازديد شما دوست عزيز
جهت اطلاعات بيشتر به ادمين فعال در سايت مراجعه كنيد با پشتيباني٢٤ساعته درخدمت هموطن گرامي هستيم
شرح فايل دانلودي
موزان پس از پایان جلسه آموزشی به اهداف زیر دست می یابند : آشنایی با ضرورت و کاربرد درس بدن ما علوم پایه چهارم آشنایی با مبانی و مضامین درس بدن ما علوم پایه چهارم مهارت خوب گوش دادن و خوب صحبت کردن ادای احترام متقابل به دیگران و مشارکت در فرایند تدریس | | |||||||||
عرصه ها (وظایف دانش آموز در قبال) | رئوس مطالب : آشنا شدن با نقش و کاربرد درس بدن ما علوم پایه چهارم در زندگیروزمره-خوب گوش دادن و خوب صحبت کردن - آشنایی کامل دانشآموزان با مفهوم درس و ایجاد تفکر و خلاقیت در فرایند یاد دهی –یادگیری | | ||||||||
دیگران | خود | خلقت | خدا | انتظارات از دانش آموزان در این درس | حیطه ها و اهداف | | ||||
* | * | | | دانش آموزان بتوانند نتیجه کلی درس بدن ما را بگویند. | تعقل - علم | | ||||
| * | | | نسبت به مطالب بیان شده روحیه نقد پذیری و نقادی پیدا کنند . | ایمان | | ||||
| * | | | مفاهیم و اهداف آموزشی درس بدن ما را فراگرفته و آنها را تحلیل نمایند. | علم | | ||||
| * | | | در مورد درس بدن ما فرضیه سازی کرده و آن ها رد یا قبول کنند . | عمل | | ||||
* | * | | | برای انجام اخلاق پسندیده از قبیل رعایت حقوق دیگران ، نظم در کلاس ، همکاری و تلاش کنند و به دیگران نیز توصیه کنند. | اخلاق | | ||||
| * | | | به سوالات مطرح شده پیرامون درسبدن ما علوم چهارم ابتدایی پاسخ دهند.. | تعقل - علم | | ||||
* | * | | | در پاسخگویی به سوالات و فعالیت هایکلاسی درس بدن ما فعال هستند. | علم - عمل | | ||||
* | * | | | نسبت به مبانی اخلاقی و تربیتی درکنار آموزش علاقه مند می شوند. | اخلاق | | ||||
مدل و ساختار کلاس U شکل بوده و همه دانش آموزان در جلو واطراف میز می باشند . در حالیکه به وایت برد نیز اشراف داشتهباشند معلم کلاس را آماده کرده و دانش آموزان را به چند گروه تقسیممی کند که بهتر بتواند با دانش آموزان ارتباط برقرار کرده و درس بدن ما را تدریس نماید. | گروهبندی، مدل وساختار کلاسی | | ||||||||
از درس قبلی و درس جدید سوالاتی مطرح می شود تا آمادگی دانشآموزان برای درس بدن ما ارزیابی شود و انتظار می رود دانش آموزانقادر به پاسخگویی سوالات باشند. بررسی تکالیف فردی و گروهی و دادن بازخورد به آن هاتلفیقی از پرسش و پاسخ ، بارش فکری ، نمایش اسلاید و نمایش پاورپوینت با موضوع بدن ما ، استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات است. | پیش بینی روش تدریس | | ||||||||
استفاده از نرم افزار ها- کتاب گویای(ورق زن)-کتاب راهنمای معلم-کتاب درسی- کمک آموزشی -پخش تصاویر مرتبط با مبحث از طریقویدیو پروژکتور- استفاده از تخته هوشمند- لپتاپ | وسایل آموزشی | | ||||||||
زمان | وسایل آموزشی | روش تدریس | فعالیت دانش آموز(اندیشه ورزی ، دست ورزی ، خلاقیت توام با خودباوری ، خودیابی و خود ارزیابی) | فعالیت معلم (ایجاد |