اهداف بر اساس تلفیقی از هدف نویسی برنامه درسی ملی و طبقهبندی جدید بلوم فعالیت های قبل از تدریس سطح هدف : وجود تعامل بین معلم
0
13.4k
بسم الله الرحمن الرحيم
فرمت فايل دانلودي بصورت wordميباشد با قابليت بازشدن بر روي تمامي دستگاها
تعدادصفحات فايل
سپاس از حسن خريد و بازديد شما دوست عزيز
جهت اطلاعات بيشتر به ادمين فعال در سايت مراجعه كنيد با پشتيباني٢٤ساعته درخدمت هموطن گرامي هستيم
شرح فايل دانلودي
بسمه تعالی طرح درس روزانه بر اساس برنامه درس ملی | |||||
عنوان درس : | تاریخ اجرا : | طرح درس شماره : | مشخصات کلی | ||
مدرس : | مدت تدریس : | تعداد دانش آموزان : | صفحه : | آموزشگاه : | |
اهداف بر اساس تلفیقی از هدف نویسی برنامه درسی ملی و طبقهبندی جدید بلوم | فعالیت های قبل از تدریس | ||||
سطح هدف : وجود تعامل بین معلم و دانش آموزان در فراگیری درس نشانه های ملی فعالیت بر اساس اهداف معین واز پیش تعیین شده در کتاب مطالعات اجتماعی پایه چهارم طراحی منظم با توجه به موقعیت و امکانات درس نشانه های ملی ایجاد فرصت و تسهیل یادگیری در فراگیری درس نشانه های ملی | | ||||
هدف کلی جلسه : دانش آموزان باید مفاهیم درس نشانه های ملی را در کتاب مطالعات اجتماعی پایه چهارم به طور کاملفرا بگیرند. | | ||||
اهداف جزیی و رفتاری : درس نشانه های ملی را به صورت خلاصه توضیح دهند. ( درک و فهم ) تکالیف مربوط به درس نشانه های ملی را با دقت انجام دهند . ( روانی حرکتی – عادی ) دانش آموز آنچه را از درس نشانه های ملی یاد می گیرد با دوستانش به اشتراک بگذارد. دانش آموز با توجه به ملاک های عقلانی بتواند درس نشانه های ملی را به صورت کاربردی فرا بگیرد.. رعایت ادب و احترام نسبت به معلم تقویت مهارت گوش دادن تقویت مهارت سخن گفتن
− نشانه های ملی ایران را نام ببرند.(سطح دانش - حیطه شناختی) − در مورد قانون اساسی توضیح دهند. .( سطح درک وفهم - حیطه شناختی) − در مورد مفهوم رنگ های پرچم توضیح دهند.(سطح درک وفهم – حیطه شناختی) − در مورد نشانه های ملی کشور صحبت کنند. (سطح ترکیب – حیطه شناختی) − در مورد ایستادن در هنگام پخش سرود ملی دلیل آورند.(سطح ارزشیابی– حیطه شناختی) − رنگ های پرچم رامشخص کنند. (سطح تجزیه و تحلیل – حیطه شناختی) − تعداد روز های سال را بر اساس تقویم شمسی محاسبه کنند. (سطح کاربرد – حیطه شناختی) − درس نشانه های ملی را دنبال می کند. (سطح دریافت یا توجه – حیطه عاطفی) − سرود ملی را به طور دسته جمعی بخوانند. (سطح واکنش یا پاسخ – حیطه عاطفی) − برای نشانه های ملی کشور خود اهمیت قائل شوند. (سطح ارزش گذاری – حیطه عاطفی) − دوستانشان راجهت احترام گذاشتن به نشانه های ملی کشورخود دعوت کنند. (سطح ارزش گذاری – حیطه عاطفی) − همزمان با پخش سرود ملی به احترام این نشانه ی ملی از جای خود بر خیزند. (سطح عادی شدن – حیطه روانی حرکتی) − از تقویم در بررسی تاریخ استفاده کنند.( سطح اجرای مستقل – حیطه روانی حرکتی) − نکات اضافه را در دفترمطالعات اجتماعی خود بنویسند. (سطح مشاهده و تقلید- حیطه روانی حرکتی) − پرچم کشور را بسازند. (سطح دقت – حیطه روانی حرکتی) |