دانلود فايل طرح درس مليدرس تخت جمشید را در کتاب مطالعات اجتماعی پایه چهارم

سطح هدف : وجود تعامل بین معلم و دانش آموزان در فراگیری درس تخت جمشید فعالیت بر اساس اهداف معین واز پیش تعیین شده در کتاب مطالع

0 10.8k

بسم الله الرحمن الرحيم

فرمت فايل دانلودي بصورت wordميباشد با قابليت بازشدن بر روي تمامي دستگاها

تعدادصفحات فايل

سپاس از حسن خريد و بازديد شما دوست عزيز
جهت اطلاعات بيشتر به ادمين فعال در سايت مراجعه كنيد با پشتيباني٢٤ساعته درخدمت هموطن گرامي هستيم
شرح فايل دانلودي

بسمه تعالی
طرح درس روزانه بر اساس برنامه درس ملی
عنوان درس :
تاریخ اجرا :
طرح درس شماره :
مشخصات کلی
مدرس :
مدت تدریس :
تعداد دانش آموزان :
صفحه :  
آموزشگاه :
 
اهداف بر اساس تلفیقی از هدف نویسی برنامه درسی ملی و طبقه‌بندی جدید بلوم
 
فعالیت های قبل از تدریس
سطح هدف :
وجود تعامل بین معلم و دانش آموزان در فراگیری درس تخت جمشید
فعالیت بر اساس اهداف معین واز پیش تعیین شده در کتاب مطالعات اجتماعی پایه چهارم
طراحی منظم با توجه به موقعیت و امکانات درس تخت جمشید
ایجاد فرصت و تسهیل یادگیری در فراگیری درس تخت جمشید
 
هدف کلی جلسه :
دانش آموزان باید مفاهیم درس تخت جمشید را در کتاب مطالعات اجتماعی پایه چهارم به طور کامل فرابگیرند.
 
 
اهداف جزیی و رفتاری  :
درس  تخت جمشید را به صورت خلاصه توضیح دهند. ( درک و فهم )
تکالیف مربوط به درس تخت جمشید را با دقت انجام دهند . ( روانی حرکتی عادی )
دانش آموز آنچه را از درس تخت جمشید یاد می گیرد با دوستانش به اشتراک بگذارد.
دانش آموز با توجه به ملاک های عقلانی بتواند درس تخت جمشید را به صورت کاربردی فرا بگیرد..
رعایت ادب و احترام نسبت به معلم
تقویت مهارت گوش دادن
تقویت مهارت سخن گفتن
 

شناختی:                                                                                                  

دانش آموز بتواند:

1-حكومت هخامنشيان را توصيف كنند. ( دانش )

2-در مورد هخامنشيان توضيح دهند. ( درك و فهم )

3-قلمرو هخامنشيان را روي نقشه نشان دهند. ( كاربرد )

4-هخامنشيان را با آريايي‌ها مقايسه كنند. ( تجزيه و تحليل )

5-از سلسله‌ي هخامنشي نموداري تهيه كنند. ( تركيب )

6-نظر خود را راجع به زندگي هخامنشيان ارائه دهند. ( تركيب )

 

عاطفی:

1-با دقت به درس گوش دهند. ( دريافت )

2-در مورد مطالب درس بحث كنند. ( واكنش )

3-در بيان مطالب درسي پيشقدم شوند. (ارزش گذاري )

4-در مورد مطالب درس داوري كنند. (دروني كردن ارزش ها )

5-مطالب درسي را تنظيم كنند. ( سازمان بندي )

مهارتی:

1-در مسافرت به شيراز مكان‌هاي هخامنشيان را شناسايي كنند. ( عادي شدن )

2-براي پيشرفت كشور راهكار ارائه دهند. ( اجراي مستقل )

 
 

12,700 تومان