طرح درس رو زانه درس عدد و الگوهای عددی ریاضی پایه ششم

اس تلفیقی از هدف نویسی برنامه درسی ملی و طبقه‌بندی جدید بلوم سطح هدف اهداف و پیامدها وجود تعامل بین معلم و دانش آموزان در فراگی

0 8k

بسم الله الرحمن الرحيم

فرمت فايل دانلوديword

تعدادصفحات فايل٥

پیش بینی رفتار ورودی

با یاد و نام خدا و سلام و احوالپرسی بررسی وضعیت روحی و روانی و حضور و غیاب و پرسش و پاسخ

ایجاد ارتباط ششمیه

معلم بعد از احوالپرسی نظر دانش آموزان را راجع به کتاب ریاضی پایه ششم و درس عدد و الگوهای عددی می پرسد و روش های علاقه مند نمودن دانش آموزان به این درس را به کار می گیرد. 

زمان8  دقیقه

گروه‌بندی، مدل و ساختار کلاسی

معلم کلاس را آماده کرده و به صورت یو شکل در می آورد و دانش آموزان را به چند گروه تقسیم می کند که بهتر بتواند با دانش آموزان ارتباط برقرار کرده و درس عدد و الگوهای عددی را تدریس نماید.

روش ‌ایجاد و تداوم انگیزه

بالا بردن قدرت استدلال دانش آموزان با استفاده از شیوه ی مناسب- علاقه مند کردن دانش آموزان به تدریس کتاب ریاضیدرس عدد و الگوهای عددی پایه ششم  و بیان موارد مختلف و توجه دادن آنها به اهداف درس

زمان: متناوب

ارزشیابی آغازین

معلم درباره موضوعاتی که در درس عدد و الگوهای عددی در کتاب ریاضی پایه ششم وجود دارد به دانش آموزان تعدادی برگه که از قبل سؤالاتی نوشته شده می دهد تا به سؤالات پاسخ دهند و هم گروهی ها آنها را تصحیح کنند.

زمان: 5دقیقه

روش‌های تدریس

پرسش و پاسخ، گروهی


500,000 تومان