دانلودطرح درس رو زانه درس انتخاب و تصمیم گیری تفکر و پژوهش پایه ششم

- پس از آموزش درس به صورت کلامی، از دانش آموزان خواسته می شود فعالیت ها را به صورت نمایش انجام دهند. - بعد از بررسی فعالیت های

0 9.4k

تعدادصفحات 6

فرمت فایل 

شرح حال

الف: تکوینی (در جریان تدریس)

پس از نظارت بر کار دانش آموزان از گروه ها خواسته می شود که با مشورت هم گروهی های خود چگونگی انجام درس انتخاب و تصمیم گیری ، توجه به فعالیت های انجام شده را با راهنمایی سرگروه انجام دهند.

 

ب: ارزشیابی تراکمی

 

با استفاده از کارت های آموزشی از دانش آموزان خواسته می شود که سوالات مربوط به درس انتخاب و تصمیم گیری را جواب دهند.

 

پس از نظارت بر کار دانش آموزان از گروه ها خواسته می شود که با مشورت هم گروهی های خود چگونگی انجام درس ، توجه به فعالیت های انجام شده را با راهنمایی سرگروه انجام دهند.

 

 از دانش آموزان خواسته می شود، تا برای جلسه ی بعد با توجه به تدریس کتاب تفکر و پژوهش درس انتخاب و تصمیم گیری پایه ششم نمونه واقعی در زندگی بیان کنند.

– کریمی،یوسف( 1392 ). روانشناسی اجتماعی: نظریه ها،مفاهیم وکاربردها. تهران: نشرارسباران.

– کریمی،یوسف( 1390 ). روانشناسی اجتماعی: نظریه ها،مفاهیم وکاربردها(چاپ یازدهم).تهران: نشرارسباران.

– کریمی،ي. ( 1389 ). روانشناسی اجتماعی: نظریه ها،مفاهیم وکاربردها(چاپ یازدهم).تهران: نشرارسباران.

– وینرایت،ویلیام(بیتا). عقل ودل. ترجمه: محمدهادي شهاب( 1394 ). قم: انتشارات پژوهشگاه تفکر و پژوهش ومعارف اسلامی.

– مارشال،کاترین وراسمن،گرچنب. ( 2014 ). روش تحقیق کیفی. ترجمه: علی پارسائیان وسیدمحمداعرابی(2016).تهران: انتشارات دفترپژوهشهاي فرهنگی. )

.– مارشال،ك. وراسمن،گ. ب. ( 2015 ). روش تحقیق کیفی. ترجمه: علی پارسائیان وسیدمحمداعرابی 1377). تهران: انتشارات دفتر پژوهشهاي فرهنگی.

– سرمد،زهره؛بازرگان،عباس وحجازي،الهه. ( 1394 ) روشهاي تحقیق درتفکر و پژوهش رفتاري. تهران: انتشارات آگه.

– سرمد،زهره،بازرگان،عباس وحجازي،الهه. ( 1391 ) روشهاي تحقیق درتفکر و پژوهش رفتاري. تهران: انتشارات آگه.

– سرمد،ز.،بازرگان،ع. وحجازي،ا. ( 1389 ). روشهاي تحقیق درتفکر و پژوهش رفتاري. تهران: انتشارات آگه

 


50,000 تومان