دانلود آموزش پژوهی چگونگی کمک به دانش آموزان ضعیف در آزمون مداد کاغذی

دانلود آموزش پژوهی چگونگی کمک به دانش آموزان ضعیف در آزمون مداد کاغذی

0 8.9k
دانلود آموزش پژوهی چگونگی کمک به دانش آموزان ضعیف در آزمون مداد کاغذی

جهت دانلود و مطالعه آموزش پژوهی چگونگی کمک به دانش آموزان ضعیف در آزمون مداد کاغذی با مشخصات 26 صفحه و در فرمت word و قابل ویرایش ادامه مطلب را بخوانید.شما میتوانید با اطمینان کامل بهترین آموزش پژوهی چگونگی کمک به دانش آموزان ضعیف در آزمون مداد کاغذی را از سایت ما دانلود کنید.

نام فایل:آموزش پژوهی چگونگی کمک به دانش آموزان ضعیف در آزمون مداد کاغذی

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:26 صفحه

قیمت فایل:9000 تومان

قسمتی از فایل:

چكيده

آزمون مداد – كاغذي به انواع آزمون‌هايي با پاسخ‌هاي چند گزينه‌اي؛ كامل كردني؛ جور كردني؛ صحيح – غلط؛ كوتاه پاسخ و تشريحي اشاره دارد. از آزمون مداد – كاغذي براي اندازه‌گيري دانش كلي؛ محفوظات و درك و فهم آموخته‌هاي تحصيلي دانش‌آموزان استفاده مي‌شود. با اجراي اين آزمون‌ها بيشتر صحيح بودن يا غلط بودن پاسخ‌هاي آموخته شده مشخص مي‌شود و يادگيرنده در توليد دانش جديد، خودسنجي و انديشه‌ورزي هيچ‌گونه نقشي ندارد. هرچند در دهه‌هاي گذشته تلاش شد تا با اين‌ آزمون‌ها سطوح بالاتر شناختي نيز اندازه‌گيري شود اما در عمل در اندازه‌گيري مهارت‌هاي پيچيده‌ا‌ي چون حل مسأله؛ تفكر واگرا و توانايي كاربست آموخته‌ها در موقعيت‌ها توفيقي بدست نياورد متخصصان تعليم و تربيت در دهه 1980 با ظهور مجدد نظريه‌هاي شناختي يادگيري بويژه سازنده‌گرايي تحقيقات گسترده‌اي را براي جايگزين كردن ابزارهايي كه تفكر و مهارت‌هاي پيچيده را نيز اندازه‌گيري ‌كند آغاز كردند. الگوي سنجش عملكرد يكي از روش‌هاي جايگزين براي رسيدن به اين هدف بود. در ميان گونه‌هاي مختلف سنجش عملكرد، آزمون عملكرد به عنوان ابزاري براي تكميل اطلاعات در باره‌ي يادگيري در كنار آزمون مداد – كاغذي مطرح شد. آزمون عملكرد نه تنها دراندازه‌گيري دانش و مفاهيم پيچيد‌ي آموزشگاهي بلكه در اندازه‌گيري توانايي استفاده ازدانش و مهارت‌هاي پيچيده‌ي دانش‌آموزان در موقعيت‌هاي واقعي زندگي نيز كارآمد بود. در سال تحصیلی اخیر متوجه شدم دانش آموزانم در آزمون های مداد کاغذی ضعف داند بنا بر این..با مطالعهً کتاب های گوناگون وتحقیقات انجام شدهً قبلی توانستم با برگزاری جلسات مداوم با اولیاوبا اجرای سه روش شامل:

1 - دادن برنامه پیشنهادی درسی

2 - رودررویی وتبادل نظر دانش آموز قوی با ضعیف

3 - تهیهً فرم نظارت خانواده بر امور درسی فرزندشان

روز به روز به فراگیری آنان روح تازه ای بخشیده و آنان را به آزمون مداد کاغذی علاقه مند کرده  وآنها را موفق وشاد ببینم.و اضطراب دانش آموزانم را نسبت به ارزشیابی  های آزمون مداد کاغذی کم کنم.


9,000 تومان